FAQs

Bekijk onze FAQs voor de veelgestelde vragen, misschien wordt uw vraag hier al beantwoordt. Heeft u andere vragen? Neem gerust contact op met ons.

Algemene vragen

Hoelang duurt het voordat mijn kleding klaar is?

De wastas zal na binnenkomst binnen één werkdag worden verwerkt. Voor de bezorging proberen we dit in te passen in de routes. We kunnen hierop altijd, in overleg, een uitzondering op maken mocht dit nodig zijn. Uiteraard is het ook mogelijk de wastas zelf langs te brengen of op te halen na een werkdag.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Hiervoor kan je het aanmeldformulier gebruiken. Bestaande klanten kunnen ook een e-mail sturen.

Zelfde dag service, is dit mogelijk?

Ja dit kan. Hieraan zijn wel extra kosten verbonden omdat we dan een extra rit in moeten plannen. Dit is altijd in overleg.

Gemengd en gesorteerd wasgoed.

Bij gemengde was wordt uw wasgoed bij elkaar gewassen ongeacht kleuren of materialen. Indien we spreken over gesorteerde was, kan je het wasgoed sorteren op kleur en/of aantal graden waarop het gewassen wordt. In verband met kleurverloop adviseren wij om te kiezen voor “gesorteerde was” bij het aanleveren van gekleurd en wit wasgoed.

Kan ik diverse soorten was aanleveren om gezamenlijk te wassen?

Ja, dit kan. Alleen zullen we de artikelen die gestreken moeten worden, zoals overhemden, per stuk berekenen.

Op welke temperatuur wassen jullie?

Wij wassen standaard op een lage temperatuur. Als het gewenst is kan je het wasgoed ook scheiden zodat het dan op een hogere temperatuur gewassen kan worden.  Je kan dan kiezen voor gesorteerd wassen.

Abonnementen

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Afhankelijk van het type klant staan de prijzen op de website. Voor de particuliere klanten worden de prijzen inclusief BTW vermeld.

Wat zijn de kosten voor jullie diensten?

Afhankelijk van de dienst waar u gebruik van wil maken zijn er verschillende prijzen. Voor bedrijven en particulieren hebben we vaste abonnementen.

Hoe moet ik betalen?

Je krijgt van ons een factuur per email. Voor de abonnementen zullen wij de kosten incasseren, of u kunt de factuur voldoen via iDeal.

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Je abonnement start op de dag dat wij voor de eerste keer bij je langskomen. Wij factureren om de 4 weken.

Wat is mijn opzegtermijn?

De abonnementsduur is in eerste instantie 3 maanden. Indien u hierna wilt opzeggen heeft u een opzegtermijn van 1 maand.

Halen & Brengen

Wordt mijn wasgoed samen met die van anderen gewassen?

Nee, het wasgoed wordt per wastas verwerkt.

Hoe werkt de haal- en brengservice?

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, bieden wij een haal- en brengservice voor uw wasgoed. In overleg halen we de wastas bij je op en bezorgen we deze weer op de afgesproken dag. Bij een abonnement is er een vast schema die we aanhouden voor het omwisselen van de wastas. Om onze routes zo efficiënt mogelijk te rijden hebben wij verschillende routes op deze pagina staat een overzicht van de vaste routes.

Kan ik ook zelf halen en brengen?

Het is mogelijk om zelf uw wastas bij ons langs te brengen en op te halen, ook buiten kantoortijden. Wij beschikken over een serviceruimte die u zelf kunt openen doormiddel van nummerherkenning. Dit kan 24 uur per dag 7 dagen in de week.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Als wij op de afgesproken tijd uw was komen halen of bezorgen en u bent niet thuis zonder voorafgaande melding, zijn wij helaas genoodzaakt de kosten aan u door te berekenen. We rekenen 12 euro voor een extra bezorging.

Waarin moet ik mijn wasgoed aanleveren?

Bij het ophalen van uw wasgoed nemen wij een wastas mee die u kunt gebruiken om uw was in te doen.

Hoe weet ik of jullie onderweg zijn?

U ontvangt een sms wanneer onze chauffeur naar u onderweg is. We willen u wel vragen om er rekening mee te houden dat we een half uur eerder of later aanwezig kunnen.

Ik heb een afspraak geplaatst. Wat gebeurt er nu?

Onze bezorgservice haalt op de afgesproken dag en tijd uw wasgoed op. Mogelijk nemen we nog contact met je op als er een wijziging is in de door u gekozen datum of tijd. Graag verzoeken wij je om uw wasgoed vrij van voorwerpen aan te leveren.

Rijden jullie op feestdagen?

Op feestdagen zullen we de avond routes zo veel mogelijk volgens schema uitvoeren. De ochtend route zullen we een dag verplaatsen. 

Geen tijd om te wassen? Wij helpen je graag